Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Παναγίτσα μου & 6 μήνες





«ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΓΙΩΝ»
6 μήνες

Το ταπεινό blogoσπιτάκι μου, σήμερα αισίως κλείνει 6 μήνες bloggερικής ζωούλας. Με την αγάπη και την στήριξη σας έφτασε εδώ. Δεν το πιστεύω ότι έγινε 6 μηνών! Είμαι χαρούμενη και συγκινημένη. Σας ευχαριστώ για την αγάπη, την στήριξη, τις καθημερινές επισκέψεις και τα όμορφα σχόλια σας. Εύχομαι να μην σας κουράσει και απογοητεύσει ποτέ το blog μου!
Θα μου επιτρέψετε μια ξεχωριστή ευχαριστία στην Παρασκευή, που από την πρώτη μέρα το αγκάλιασε, περνούσε καθημερινά, αφιέρωνε χρόνο, διάβαζε, μου έγραφε τα όμορφα σχόλια της. Μου έδινε και μένα χαρά και δύναμη αυτό να συνεχίζω. Για κάποιο διάστημα ήμασταν οι δυο μας μόνες μας.
Στην πορεία το blogoσπιτάκι μου γνώρισε κι άλλους φίλους αναγνώστες (DIMI, Αρμονία, Νικόλαος) που με τις επισκέψεις και τα σχόλια τους μου έδωσαν ακόμα μεγαλύτερη χαρά και δύναμη να συνεχίζω. Ένα ευχαριστώ και σε σας.
Αν θέλετε, μπορείτε να πάρετε το εικονάκι ως ένδειξη ευχαριστίας και ως ενθύμιο των 6 μηνών. (το βρήκα έτοιμο στο ίντερνετ, εγώ έγραψα τις ημερομηνίες μόνο, είναι τόσο όμορφο, ανοιξιάτικο με το λουλούδι του και στο αγαπημένο μου χρώμα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου