Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ (Tραγούδι-Ούτι-Νέϋ π.Διονύσιος Ταμπάκης).

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ Χριστός ανέ… Χριστός ανέστη μάτια μου, Χριστός ανέστη μάτια μου κι έλα να φιληθούμε έτσι είναι μάτια μ’ έτσι είναι κι έλα να φιληθούμε. Πάρε και κλή… πάρε και κλήμα τ’ αμπελιού, πάρε και κλήμα τ’ αμπελιού κι έλ’ να στεφανωθούμε. Έβγα να με δεις που ήρθα τ’ άστρι μ’ έφερε τη νύχτα. Όμορφη που όμορφη που (εί)ναι η Λαμπρή, όμορφη που (εί)ναι η Λαμπρή από όλες τσι σκολάδες έτσι είναι μάτια μ’ έτσι είναι από όλες τσι σκολάδες. Που βγάζουν την που βγάζουν την Ανάσταση, που βγάζουν την Ανάσταση μ’ ολόχρυσες λαμπάδες. Βιόλα μου και κατιφέ μου δε σ’ αλησμονώ ποτέ μου.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ (Tραγούδι-Ούτι-Νέϋ, π.Διονύσιος Ταμπάκης).
 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου